Stärk din hälsa med kosttillskott från NOW FoodsShop

Forsendelse

Upptäck våra fraktalternativ, inklusive leveranstider och kostnader, nedan. Vi använder olika transportörer beroende på destinationslandet. Om du har några frågor angående leverans, vänligen kontakta oss på info@bono.se eller använd vår kontaktsida.

Land/Område Leveranstid i Arbetsdagar Fraktkostnad Fri Frakt Från
Sverige 2-4 69 SEK 599 SEK

För länder som inte ingår i vår tabell över fraktdestinationer, vänligen kontakta oss på info@bono.se eller använd vår kontaktsida.

Leveransprocess

Genom att lägga din beställning före 23:59 på vardagar garanterar vi att dina produkter skickas samma dag. Vi strävar efter att hålla dig informerad under hela leveransprocessen så att du kan hålla dig uppdaterad om din beställnings status.

  1. Så snart du slutför din beställning (Orderbekräftelse)
    Du kommer att få ett e-post/SMS från oss med dina orderbekräftelsedetaljer direkt efter att du har lagt din beställning.

  2. Fraktbekräftelse (Spårningsinformation)
    Efter att vi har behandlat och skickat din beställning kommer du att få ett annat e-post/SMS med spårningsinformation för din sändning.

Vanliga frågor

Q: Kan jag ändra min leveransadress efter att min beställning har lagts?Tyvärr kan vi inte ändra eller avbryta en order efter att den har lagts. Vårt lager behandlar beställningar snabbt, och inom 5 minuter efter att en order har lagts är den redo att hämtas av transportören. Du kan dock fortfarande returnera beställningen om du väljer att göra det.

Q: Kan jag begära expressfrakt?
Nej, eftersom vi redan använder prioriterad frakt med FedEx för alla beställningar till Sverige.

Q: Hur kommer min beställning att förpackas?
Din order kommer att förpackas i en specialanpassad låda, skräddarsydd för dina produkters dimensioner, med hjälp av en laserklippmaskin. Lådan kommer att innehålla vårt husstils-tryck på toppen av den med logotyp. Lådan kommer inte att innehålla något fyllnadsmaterial om det inte är nödvändigt för att förhindra skador under transport.

Q: Kan jag skicka till en annan adress än min faktureringsadress?
Ja, det är möjligt att använda en annan faktureringsadress än din leveransadress vid kassan. Du kommer att få en PDF-faktura med både fakturerings- och leveransadressen på den efter att beställningen är lagd.

Q: Hur kan jag avbryta min beställning?
Tyvärr kan vi inte ändra eller avbryta en order efter att den har lagts. Vårt lager behandlar beställningar snabbt, men du kan fortfarande returnera beställningen om du väljer att göra det.

Q: Kommer jag att debiteras några import- eller tullavgifter för internationella beställningar?
Vi skickar från Sverige. Om ditt land ligger utanför EU kan det tillkomma tullavgifter. Dessa kostnader bärs av mottagaren. Vänligen kolla med ditt lokala tullkontor för mer information.

Returpolicy

Om du av någon anledning är missnöjd med ditt köp, erbjuder vi en returpolicy på 14 dagar. Produkterna ska vara i sitt ursprungliga skick, inte använda eller tvättade. Om du vill göra en retur, vänligen kontakta oss först på info@bono.se så att vi kan ge dig de nödvändiga instruktionerna.