Home
Hälsomål
Vitaminer & kosttillskott
Märken

Forsendelse

Upptäck våra fraktalternativ, inklusive leveranstider och kostnader, nedan. Vi använder olika transportörer beroende på vilket land din beställning ska skickas till. Om du har några frågor angående leverans, kontakta oss gärna på info@bono.se eller använd vår kontaktsida.

Land/Område Leveranstid i Arbetsdagar Fraktkostnad Fri Frakt Från
Sverige 2-4 69 SEK 599 SEK

För länder som inte ingår i vår tabell över fraktdestinationer, kontakta oss gärna på info@bono.se eller använd vår kontaktsida.

Leveransprocess

Genom att lägga din beställning före 23:59 på vardagar ser vi till att dina produkter skickas samma dag. Vi håller dig uppdaterad under hela leveransprocessen så att du alltid vet statusen på din beställning.

  1. Så snart du slutför din beställning (Orderbekräftelse)
    Du kommer att få ett e-post/SMS från oss med dina orderbekräftelsedetaljer direkt efter att du har lagt din beställning.

  2. Fraktbekräftelse (Spårningsinformation)
    Efter att vi har behandlat och skickat din beställning får du ett e-post/SMS med spårningsinformation för din leverans.

Vanliga frågor

Q: Kan jag ändra min leveransadress efter att min beställning har lagts?Tyvärr kan vi inte ändra eller avbryta en order efter att den har lagts. Vårt lager behandlar beställningar snabbt, och inom 5 minuter efter att en order har lagts är den redo att hämtas av transportören. Du kan dock alltid returnera beställningen om du vill.

Q: Kan jag begära expressfrakt?
Nej, eftersom vi redan använder prioriterad frakt med FedEx för alla beställningar till Sverige.

Q: Hur kommer min beställning att förpackas?
Din order kommer att förpackas i en specialanpassad låda, skräddarsydd för dina produkters dimensioner, med hjälp av en laserklippmaskin. Lådan kommer att ha vårt logotryck på toppen. Inget fyllnadsmaterial används om det inte behövs för att skydda produkterna under transport.

Q: Kan jag skicka till en annan adress än min faktureringsadress?
Ja, du kan använda en annan leveransadress än din faktureringsadress vid kassan. Du kommer att få en PDF-faktura med både fakturerings- och leveransadressen efter att beställningen är lagd.

Q: Hur kan jag avbryta min beställning?
Tyvärr kan vi inte ändra eller avbryta en order efter att den har lagts. Vårt lager behandlar beställningar snabbt, men du kan alltid returnera beställningen om du vill.

Q: Kommer jag att debiteras några import- eller tullavgifter för internationella beställningar?
Vi skickar från Sverige. Om ditt land ligger utanför EU kan det tillkomma tullavgifter. Dessa kostnader betalas av mottagaren. Kolla gärna med ditt lokala tullkontor för mer information.

Returpolicy

Om du av någon anledning är missnöjd med ditt köp erbjuder vi en returpolicy på 14 dagar. Produkterna ska vara i sitt ursprungliga skick, oanvända och otvättade. Om du vill göra en retur, kontakta oss först på info@bono.se så ger vi dig de instruktioner du behöver.

Uppnå dina hälsomål

Få exklusiva erbjudanden, uppdateringar om de senaste kosttillskotten och experttips för att uppnå dina hälsomål.