Gratis produkt vid varje beställning
Tillfällig leveransförseningObservera: tillfällig leveransförseningLäs mer
På grund av en intern lageromflyttning kan din beställning i vissa fall bli 1 till 2 dagar försenad. De flesta paket levereras som vanligt.
Hos BONO gör vi allt vi kan för att leverera din beställning snabbt och noggrant. De allra flesta beställningar skickas just nu i tid. Men vi vill gärna vara öppna med att det pågår en tillfällig förändring på vårt lager som i vissa fall kan orsaka en mindre försening.
Vi genomför för närvarande en viktig intern omflyttning på vårt lager. Den här förändringen ska göra vår logistik ännu snabbare och mer effektiv i framtiden. Under övergångsperioden är dock belastningen tillfälligt något högre än vanligt.
För dig innebär det troligtvis ingen förändring. De flesta beställningar levereras precis som vanligt. Det finns dock en liten risk att din beställning försenas med 1 till 2 dagar. Vi vill vara ärliga med det, så att du vet vad du kan förvänta dig. Det är stor chans att ditt paket ändå anländer i tid.
Vårt team arbetar hårt för att ge dig bästa möjliga service, även under denna period:
Enligt vår planering är vi tillbaka på normal servicenivå i mitten av maj.
I de flesta fall behöver du inte göra någonting. Du får automatiskt ett spårningsnummer så snart ditt paket har lämnat lagret.
Om du efter två dagar fortfarande inte har fått någon spårningsinformation, och vi ännu inte har kontaktat dig, är du varmt välkommen att höra av dig via vår kontaktsida. Vi undersöker ärendet direkt.
Har du andra frågor eller funderingar? Hör gärna av dig. Vi hjälper dig mer än gärna.
Tack för ditt tålamod, ditt förtroende och din förståelse.
Med vänliga hälsningar,
Justin Regterschot
Grundare av BONO
Få exklusiva erbjudanden, uppdateringar om de senaste kosttillskotten och experttips för att uppnå dina hälsomål.